بستن
۰۲۱-۸۸۸۰۸۰۲۶
(0) سبد خرید
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
    فیلترها
    اولویت ها
    جستجو

    با ما تماس بگیرید

    ۰۲۱-۸۸۸۰۸۰۲۶

    قوانین مقررات

    ورود و استفاده از وب سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی زوبیک است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی زوبیک از سوی کاربر است.

    • سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

    • بعد از انتخاب کالا و ثبت سفارش با دقت یکی از شیوه های ارسال را انتخاب کنید.

    • با توجه به احتساب تاریخ گارانتی کالاهای الکترونیکی خارجی از تاریخ تولیدشان و زمانبر بودن پروسه ترخیص کالا، ممکن است زمان خرید کالا، مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد.لذا مشتری بایستی قبل از خرید از بخش پشتیبانی استعلام لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید تصمیم گیری نماید.

    • کالاهایی که به صورت باندل(کالاهایی که به همراه کالاهای دیگر بایستی سفارش گذاری شوند)،در سایت قرار داده می شوند، قابل فروش به صورت غیرباندل یا تکی نمی باشند. در صورت خرید مشتری به صورت تکی، وجه پرداخت شده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

    • با توجه به اینکه تمامی اطلاعات ، تصاویر و مشخصات کالاها به همراه قیمتهای آنها در سایت توسط نیروی انسانی ثبت میگردند لذا احتمال اشکال وجود دارد. در صورت وجود هرگونه اشکال در درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت زوبیک، حق بی اثر نمودن سفارش و یا خرید انجام شده برای فروشگاه اینترنتی زوبیک محفوظ بوده و در صورت وجود مغایرت در مشخصات کالاها مرجع مورد استناد سایت اصلی تولید کننده کالا میباشد.

    • قیمت کلیه ی محصولات در سایت به صورت روزانه بروزرسانی میشوند ولی این به معنای به روز بودن مطلق موجودی و قیمت تمامی کالاهی وبسایت نمی باشد، لذا برای اطلاع از موجود بودن کالا و قیمت نهایی می توانید از طریق چت آنلاین یا تلگرام با فروشگاه ارتباط برقرار نمایید در غیر این صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی از قبیل اتمام موجودی و یا تغییر قیمت بر عهده مشتری است.

    • ارسال تمامی سفارش ها در شهر تهران به صورت رایگان هست.

    • زمانی که قصد دریافت کالای خود را از شرکت حمل و نقل کالا دارید، در صورت مشاهده هر گونه اسیب فیزیکی در بسته بندی از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید در صورتی که کالای اسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل مانند کالارسان تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری به عهده‌ی مشتری می‌باشد

    • برای پیگیری سفارش خود می توانید از طریق چت انلاین با کارشناسان بخش مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

    • ش ارسال بارکد های پستی مرسوله های ارسالی تا انتهای همان روز کاری که کالا ارسال شده‌ است انجام می‌شود.

    • در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سفارش اعم از تغییر در کالا یا روش ارسال، مراتب از طریق تماس تلفنی به اطلاع مشتری خواهد رسید

    • ش سفارش‌های پرداخت درمحل، مختص شهر تهران و تا سقف 3000000 تومان می‌باشند.

    • ارسال رایگان تهران در ساعت‎‌های مشخصی در روز انجام می‌شود ، قبل از ارسال مرسوله هماهنگی‌های لازم از طریق تماس تلفنی با مشتری انجام می‎‌شود ، در صورتی که مشتری پاسخ‌گوی تلفن خود نباشد ارسال مرسوله به روز بعد موکول خواهد شد.

    • کالاهای ارسالی شهر تهران درب منزل مشتری (درب ورودی ساختمان) تحویل داده خواهند شد.

    • اگر چنانچه مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده وجود دارد، از باز کردن کالا خودداری فرموده و بلافاصله کارشناسان واحد پیگیری را از این مسئله مطلع نمایید.

    و کیس‌های اسمبل شده به صورت رایگان و با روش ارسال باربری ارسال می‌شوند.

     

    زمان ارسال سفارش:

    ۱. ارسال تهران از ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری در روش ارسال رایگان به طول می انجامد

    ۲. ارسال فوری تهران توسط الو پیک در شرایط کلی تا پایان روزکاری خواهد بود، در این روش هزینه‌ی ارسال به عهده مشتری می¬باشد

    ۳. ارسال به شهرهایی بجز شهر تهران، با توجه به مسافت شما از شهر تهران از ۲۴ تا ۹۶ ساعت کاری به طول می انجامد

    ۴. ارسال مرسوله‌های پستی همه روزه تا قبل از ساعت ۱۲ امکان پذیر است

    ۵. ارسال مرسوله‌های پس کرایه (تیپاکس، باربری، ترمینال...) همه روز قبل از ساعت ۱۷ امکان پذیر است

     

    شرایط تعویض و بازگردانی کالا

    در راستای آسودگی خاطر مشتریان عزیز و همچین ایجاد احساس امنیت در خرید برای شما عزیزان ، شرایطی برای بازگردانی و تعویض کالاها بر اساس قوانین شرکت های گارانتی دهنده تعیین شده، در صورت بروز مسئله پس از خرید برای شما مشتریان ارزشمند درنظر گرفته شده است.

    نکته : حتما کالای خود را هنگام رسیدن مرسوله از لحاظ ظاهری بررسی نمایید ، چون تحویل گرفتن کالا بمنزله سلامت ظاهری آن است و پس از آن ایراد ظاهری به هیچ عنوان پذیرفته نیست و کالا از گارانتی و خدمات پس از فروش خارج است

     

    استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

    اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

    نکته ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

    نکته ۲: از آنجا که فروشگاه اینترنتی زوبیک یک وب‌سایت خرده ‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

    - اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با واحد فروش، سفارش را لغو نمایید.

    - با استناد به "نکته ۱" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیه‌ی خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمام ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه‌ی کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده‌ی مشتری خواهد بود.

    اقلام زیر شامل این بند نمی شوند:

    پردازنده ، هارددیسک ، درایو نوری (سی دی رایتر،دی وی دی رایتر،بلو ری رایتر)،پرینتر،اسکنر،کارتریج ، سیستم اسمبل شده

     

    اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

    - اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا هفت روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی زوبیک اطلاع داده شود.

    - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول به همراه تمامی متعلقات همراه تا پایان هفت روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آنها جدا خودداری شود.

    - استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه کلیه‌ی متعلقات همراه بازگردانده شود.

    - برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

    - این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه‌ی کالا و قطعات تزیینی) که در اثر استفاده‌ی نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده‌ی نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) می‌شود.

     

    اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

    - وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس تلفنی یا ایمیل اطلاع داده شود.

    - اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه‌ی خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.

    - عکس محصول جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای از موارد جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

    - در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

    استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه‌ی اصلی خود بازگردانده شود.

    برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

     

    اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

    - آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفنی یا ایمیل اطلاع داده شود.

    - لازم است کارتن و جعبه‌ی اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه‌ی اصلی خود بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

    اقلام زیر شامل این بند نمی شوند:

    کارت گرافیک بایوس خورده ، هارددیسک ، درایو نوری (سی دی رایتر،دی وی دی رایتر،بلو ری رایتر)،پرینتر،اسکنر،کارتریج ، CPU اینتل،پیکسل سوخته ی مانیتور تا تعدادی که شرکت تولید کننده و گارانتی کننده اعلام میکنند(۳ تا ۶ پیکسل) ، سوکت مادربردهای اینتل که آسیب ظاهری دیده اند، این اقلام توسط خود مشتری باید به گارانتی ارسال شود

     

    اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

    - از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای اسیب فیزیکی هستند خودداری نمایید.

    - پیگیری کالاهایی که همراه با اسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهده‌ی مشتری است.

    - با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد تمام مرسوله‌ها توسط فروشگاه اینترنتی زوبیک ، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه‌ی مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده‌ی شرکت حمل و نقل است .

     

    هزینه های ارسال:

    درصورت تایید کارشناسان مبنی بر پذیرش کالا و تعویض آن هزینه های ارسال کالا به عهده ی فروشگاه اینترنتی زوبیک است و در صورت عدم تایید هزینه ها بعهده مشتری می باشد.لطفا روش ارسال کالا به فروشگاه اینترنتی زوبیک را حتما با کارشناسان هماهنگ فرمایید.

     

    عدم موجودی:

    در صورت عدم موجودی کالا برای تعویض در هر یک از مراحل فوق مبلغ آن به حساب مشتری مرجوع خواهد شد یا کالا با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض میگردد و تفاوت قیمت آن محاسبه می گردد.

     

    موارد مشترک ابطال مراکزگارانتی

    ۱. هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی

    ۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر یا تغییر توسط افراد غیر مجاز

    ۳. خرابی به دلیل استفاده‌ی نادرست از کالا

    ۴. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت

    ۵. نصب هر گونه نرم افزار و برنامه‌ی تأیید نشده توسط مراکز گارانتی

     

    پشتیبانی آنلاین در واتس آپ